İDDİALI BİR MACERAYA VAR MISINIZ?
Kymco ATV segmentinde markalar arasında oluşturduğu yerini MXU 500 IRS 4x4 ... devamı





  • 20-06-2012
  • Motorcuların keyifli buluşması
  • 09-04-2012
  • Kymco
  • 14-02-2012
  • GÜÇLÜ, DENGELİ, RAHAT VE DİNAMİK OYUNCU
  • 27-07-2011
  • İDDİALI BİR MACERAYA VAR MISINIZ?
  • 22-07-2010
  • ORTA SEGMENTİN FORVET OYUNCUSU
  • 01-06-2010
  • "AGRESİFLİĞİ RAKİPLERİNDEN AYIRIYOR"
  • 18-05-2010
  • EN BÜYÜK YENİLİĞİMİZ ORTA SEGMENT YARATMAK OLDU
  • 01-05-2010
  • ŞEHRİN YENİ CANBAZI
  • 10-12-2008
  • Pop On’da yükselişe geçen şarkı: Şehirli İşçiler
  • 10-11-2008
  • ŞAŞIRTAN BİR SKUTER
  • 20-10-2008
  • ATVDE NABIZ YOKLAMASINA DEVAM
  • 17-10-2008
  • 4 NİKAH 1 CENAZE
  • 24-09-2008
  • Pazara inelim bir KAB motor alalım
  • 12-09-2008
  • Aferin Kymco ödevine iyi çalışmışsın ; 10
  • 30-08-2008
  • Test : Agility City 125
  • 08-08-2008
  • SANÇO’NUN AMİRAL TEKNESİ KYMCO XCITING 250i
  • 09-07-2008
  • Maço sevenler yaşadı
  • 06-06-2008
  • AĞABEYİ GİBİ
  • 12-05-2008
  • KYMCO SUPER8 125
  • 05-05-2008
  • KÜÇÜK MAÇO
  • 20-02-2008
  • SAĞLAM TAYVANLI
  • 08-02-2008
  • 125 cc’ye taze kan ; Kymco Super 8
  • 30-01-2008
  • EĞLENCELİ VE UCUZ
  • 22-01-2008
  • 5 KATEGORİDE 5 FARKLI TAD
  • 14-01-2008
  • Minyon ve sevimli Kymco Agility 125
  • 14-12-2007
  • MOVIE VİZYONDA
  • 05-12-2007
  • DİKKAT! ASKERİ ARAÇ ÇIKABİLİR
  • 01-11-2007
  • Halk Şenliği
  • 01-11-2007
  • Küçük Canavar
  • 01-11-2007
  • Made in Taiwan
  • 16-10-2007
  • Asaletin Bedeli
  • 06-10-2007
  • Atlantis’ten gelen adam!
  • 19-09-2007
  • Mantık İnsanı Skuteri, Kymco People S200
  • 17-09-2007
  • Pratik ve Ekonomik
  • 05-09-2007
  • Şehrin Prensi
  • 27-08-2007
  • Made in Taywan
  • 01-08-2007
  • Bir tek yüzme bilmiyor!
  • 01-07-2007
  • Nuhun Gemisi
  • 01-06-2007
  • Gece Güzelleri
  • 01-05-2007
  • Kalıbının dışında performans
  • 01-02-2007
  • Dikkat! Heyecanlandırır.. KYMCO Xciting 500
  • 01-01-2007
  • Küçüklerin büyüğü KYMCO AGILITY 50...
  • 29-03-2006
  • KYMCO Bir Kere Alınır Yıllarca Kullanılır.
  • 24-03-2006
  • KYMCO Yeni Modelleriyle Atakta
  • 23-03-2006
  • Ayşe Şule Bilgiç Xciting 500'ü denedi.
  • 23-03-2006
  • Kymco Agility 125
  • 23-03-2006
  • Grand Dink 150 'Ortalama güce sağlam cüsse'
  • 08-03-2006
  • Büyük heyecan! Kymco Xciting 500
      Made in Taiwan

      Scooter pazarını kalbinden vuran Kymco , özellikle hesaplı fiyatı ve düşük servis maliyetleriyle dikkat çekiyor.
    Peki tek özelliği ucuz olması mı?

    Geçtiğimiz senelerde ismini hiç duymadığımız motosikletleri önce fuarlarda sonra mağazalarda ve yollarda görmeye başladık. Çin malı motosikletler, bir anda motosiklet almak isteyen ama fiyatları yüzünden uzak duran insanların ilgisini çekti. Çin istilası sonrasında yollarda dha fazla bozulan motosikletle karşılaşmaya başladık. Senelerdir işe giderken her sabah köprüyü motosikletle geçtiğim için bunu yakından gözlemleme imkanım oldu. Türkiye’deki talebin artmasıyla Japon, Avrupa ve Çin üretimi motosikletlerin yanında Tayvanlı ve Koreli olanları da görür olduk. Ama her zaman bu motosikletlere Çin malı muamelesi yapıldı. Hatta o kadar modeller karışmaya başladı ki Peugeot’un bir modeline bile ‘çin malı’ diyen motosiklet dergisine rastlıyorum.
    Bundan önce iki tane daha Kymco test etme imkanımız oldu. Bu modeller hiç de fena değildi. Bu haftaki modelimiz Kymco People S 200 yeni çıkan büyük tekerlekli scooter ailesinin yeni üyesi. İlk bakışta şeffaf stoplarıyla, büyük lastikleriyle göze hoş geliyor.
    Her zamanki gibi motosikleti Kızıltoprak İstanbul Motor’dan teslim alıp ilk iş köprüyü geçmek. 163 cc hacmindeki motor çok parlak bir performans sergilemese de torku bu motosikleti dik yokuşlarda çabuk hızlandırabilecek kadar yeterli. Hatta iki kişilik kullanımda motosikletin gidişi pek fazla değişmiyor. Normal şartlarda daha yavaş gitmesi lazım. Büyük lastiklere sahip olmasına rağmen bozuk zeminli yolda çok da konforlu değil. Bunun sebebi ise ön şasenin fazla esnek olması. Kullanılan malzeme itibariyle esnek bir yapıya sahip ama kırılıp elinizde kalacakmış hissi vermiyor. Esnek şasi dezavantaj gibi dursa da sert viraj dönüşlerinde esneyip yere daha iyi tutunmasını sağlıyor. İlk etapta ön lastiğin verdiği tepki hoş gelmese de belirli kullanım sonrasında motosikleti yatıra yatıra dönmek keyif vermeye başlıyor.
    Frenleri tam bu motosiklete göre tasarlanmış.
    Ne aşırı sert nede çok yumuşak. Bu modelde en çok beğendiğim özellik düşük hızlardaki denge, diğer büyük lastikli scooter’larda olduğu gibi Kymco’nun da en eğlenceli yanı. Sıkışık trafikte hiç ayağınızı yere koymadan kullanım mümkün. Bu bir yandan trafiği eğlenceli kılıyor ki normalde nefret edilir.
    Donanıma göz atacak olursak; dar gidon sayesinde birbirine yapışık giden araçların arasından geçilebiliyor. Öndeki ufak şeffaf cam biraz daha büyük olsa uzun boylu sürücüler için daha iyi olabilirmiş. Sele altındaki bagaj tam kapalı kaskın sığacağı kadar büyük değil. Yayla kapanan yan ayak biraz tedirgin ediyor. Biçimsiz yerlerde park ettiğinizde motosikleti yere düşürmeniz an meselesi. Onun yerine daha çok orta sehpa tercih edilmeli. Göstergeler daha şık olabilirmiş. Özellikle benzin göstergesi ve saat. Daha büyük benzin deposuna sahip olabilirmiş.

    Yazı : Ersin Tunçay Fotograflar : Ersan Sezer
    Otohaber Kasım 2007
     
      Kymco | Silkar | Scooter | Motosiklet | Atv | Aksesuarlar | Haberler | Bayiler | Servisler | Fiyatlar | Online Katalog | Eğlence | Site Haritası | Müşteri Destek | İletişim                                        Created by Evrimnet