İDDİALI BİR MACERAYA VAR MISINIZ?
Kymco ATV segmentinde markalar arasında oluşturduğu yerini MXU 500 IRS 4x4 ... devamı





  • 20-06-2012
  • Motorcuların keyifli buluşması
  • 09-04-2012
  • Kymco
  • 14-02-2012
  • GÜÇLÜ, DENGELİ, RAHAT VE DİNAMİK OYUNCU
  • 27-07-2011
  • İDDİALI BİR MACERAYA VAR MISINIZ?
  • 22-07-2010
  • ORTA SEGMENTİN FORVET OYUNCUSU
  • 01-06-2010
  • "AGRESİFLİĞİ RAKİPLERİNDEN AYIRIYOR"
  • 18-05-2010
  • EN BÜYÜK YENİLİĞİMİZ ORTA SEGMENT YARATMAK OLDU
  • 01-05-2010
  • ŞEHRİN YENİ CANBAZI
  • 10-12-2008
  • Pop On’da yükselişe geçen şarkı: Şehirli İşçiler
  • 10-11-2008
  • ŞAŞIRTAN BİR SKUTER
  • 20-10-2008
  • ATVDE NABIZ YOKLAMASINA DEVAM
  • 17-10-2008
  • 4 NİKAH 1 CENAZE
  • 24-09-2008
  • Pazara inelim bir KAB motor alalım
  • 12-09-2008
  • Aferin Kymco ödevine iyi çalışmışsın ; 10
  • 30-08-2008
  • Test : Agility City 125
  • 08-08-2008
  • SANÇO’NUN AMİRAL TEKNESİ KYMCO XCITING 250i
  • 09-07-2008
  • Maço sevenler yaşadı
  • 06-06-2008
  • AĞABEYİ GİBİ
  • 12-05-2008
  • KYMCO SUPER8 125
  • 05-05-2008
  • KÜÇÜK MAÇO
  • 20-02-2008
  • SAĞLAM TAYVANLI
  • 08-02-2008
  • 125 cc’ye taze kan ; Kymco Super 8
  • 30-01-2008
  • EĞLENCELİ VE UCUZ
  • 22-01-2008
  • 5 KATEGORİDE 5 FARKLI TAD
  • 14-01-2008
  • Minyon ve sevimli Kymco Agility 125
  • 14-12-2007
  • MOVIE VİZYONDA
  • 05-12-2007
  • DİKKAT! ASKERİ ARAÇ ÇIKABİLİR
  • 01-11-2007
  • Halk Şenliği
  • 01-11-2007
  • Küçük Canavar
  • 01-11-2007
  • Made in Taiwan
  • 16-10-2007
  • Asaletin Bedeli
  • 06-10-2007
  • Atlantis’ten gelen adam!
  • 19-09-2007
  • Mantık İnsanı Skuteri, Kymco People S200
  • 17-09-2007
  • Pratik ve Ekonomik
  • 05-09-2007
  • Şehrin Prensi
  • 27-08-2007
  • Made in Taywan
  • 01-08-2007
  • Bir tek yüzme bilmiyor!
  • 01-07-2007
  • Nuhun Gemisi
  • 01-06-2007
  • Gece Güzelleri
  • 01-05-2007
  • Kalıbının dışında performans
  • 01-02-2007
  • Dikkat! Heyecanlandırır.. KYMCO Xciting 500
  • 01-01-2007
  • Küçüklerin büyüğü KYMCO AGILITY 50...
  • 29-03-2006
  • KYMCO Bir Kere Alınır Yıllarca Kullanılır.
  • 24-03-2006
  • KYMCO Yeni Modelleriyle Atakta
  • 23-03-2006
  • Ayşe Şule Bilgiç Xciting 500'ü denedi.
  • 23-03-2006
  • Kymco Agility 125
  • 23-03-2006
  • Grand Dink 150 'Ortalama güce sağlam cüsse'
  • 08-03-2006
  • Büyük heyecan! Kymco Xciting 500
      ŞAŞIRTAN BİR SKUTER

      Kymco’nun skuter modeli Xciting 250i, şık tasarımı, rahat selesi, gidon yapısı ve hiç de 250cc gibi durmayan gücüyle kullanıcısına büyük bir motosiklet hissi veriyor.

    Xciting 250i ileri teknoloji motoru, gösterişli tasarımı, uzun sürüşlere uygun ergonomik yapısı ile bu sınıfta sıradışı bir yere konumlanıyor
    Özellikle yüksek torklu motorun alt devirlerden itibaren güç üretmesi Xciting 250i’nin şehir kullanımında sürüşünü kolaylaştırıyor.
    10 gün boyunca Milliyet kurye ekibinden arkadaşlarla denediğim
    Xciting 250i’nin rahat selesi ve gidon yapısı kullanıcıya büyük motosiklet sürüşü hissi veriyor. Ön gövde yapısı ve büyük camı da bu hissi tamamlıyor.
    Sürüş kalitesini artıran diğer bir etken de, bu iri yapılı scooterin yoldan hiç ayrılmamasını sağlayan süspansiyon yapısı. Aslında ülkemizde yol şartları nedeniyle biraz sert olarak da algılanabilecek süspansiyonun bu özelliği sürüşte olağanüstü bir güvenlik sağlıyor. Xciting gerek düz sürüşte, gerekse virajlı parkurlarda hiç yoldan ayrılmıyor.
    22 BG güç üreten 249cc hacimli ve üstten eksantrikli motor, yakıt enjeksiyon sistemi ile besleniyor ve 185 kg ağırlığındaki bu iri scooteri 140 km/s’e kadar hızlandırıyor. Daha fazla hıza erişmesi ise bir hız sınırlayıcı devre ile engellenmiş.
    Xciting 250i’nin bu hızına ve ağırlığına karşın mükemmel bir fren performansı var. Bu performans önde çift, arkada tek diskli sistemden oluşan fren donanımı ile sağlanıyor. Ayrıca arka fren sıkıldığında kombine sistem sayesinde ön ve arka fren sistemi birlikte ( %40 ön / %60 arka ) çalışıyor ve güvenli fren yapılmasını sağlıyor.
    Gösterge panelinde ise dijital beslemeli fakat analog görüntülü büyük km ve devir saati ile birlikte yakıt ve motor ısı göstergesi bulunuyor.
    Sele altı bölmesi de bir kask ve mont alabilecek hacime sahip. Sele, yakıt deposu kapağı kontaktaki kombine sistem sayesinde açılıyor. Şunu da vurgulamadan geçmemek gerek; Xciting 250i, 9,200-YTL’lik fiyatını son kuruşuna kadar hak ediyor.

    Yazı : Menderes Özel
    Milliyet Cumartesi 8 Kasım 2008
     
      Kymco | Silkar | Scooter | Motosiklet | Atv | Aksesuarlar | Haberler | Bayiler | Servisler | Fiyatlar | Online Katalog | Eğlence | Site Haritası | Müşteri Destek | İletişim                                        Created by Evrimnet